Sunday 12 November 2017

Online Trading Millionærer


Millionærer i forex Det er mange som har gjort sine formuer i forex. Den største halen i historien er hvordan Gorge Soros gjorde sin formue. Nr. 1: George Soros Vs. Den britiske pund I 1992 britiske pund valutakursen mot andre europeiske valutaer ble fastsatt av banken av England. For å opprettholde denne verdien fastsatte banken renten på et høyt nivå, som det tyske tilbudet ga. Germanys høye renter var imidlertid hensiktsmessige for en robust økonomi som trengte en nedkjøling for å forhindre en økning i inflasjonen. Storbritannia var i motsatt situasjon, med sin økonomi i doldrums. En ungarsk innvandrer oppdaget denne situasjonen, bestemte seg for at den var uholdbar og solgt kort 10 milliarder pund. Han gjorde 1,1 milliarder dollar. Hans navn er George Soros. Nr. 2: Stanley Druckenmiller-spill på Mark - Twice Stanley Druckenmiller gjorde millioner ved å lage to lange spill i samme valuta mens han jobbet som handelsmann for George Soros Quantum Fund. Druckenmillers første innsats kom da Berlinmuren falt. De opplevde vanskelighetene med gjenforening mellom Øst og Vest-Tyskland hadde deprimert det tyske merket til et nivå som Druckenmiller trodde ekstremt. Han satte i utgangspunktet en multimillion-dollar-innsats på et fremtidig rally til Soros fortalte ham å øke kjøpet til 2 milliarder tyske merker. Ting spilte etter planen, og den lange posisjonen var verdt millioner av dollar, og bidro til å presse avkastningen til Quantum Fund over 60. Muligens på grunn av suksessen til hans første innsats, gjorde Druckenmiller også det tyske merket en integrert del av største valutahandel i historien. Noen år senere, mens Soros var opptatt av å bryte Bank of England, gikk Druckenmiller lenge i marken på antagelsen om at nedfallet fra hans bossspill ville slippe britiske pund mot marken. Druckenmiller var sikker på at han og Soros hadde rett og viste dette ved å kjøpe britiske aksjer. Han trodde at Storbritannia måtte kutte utlånsrenter og dermed stimulere virksomheten, og at det billigere pundet faktisk ville bety mer eksport sammenlignet med europeiske rivaler. Etter denne samme tenningen kjøpte Druckenmiller tyske obligasjoner på forventning om at investorer ville flytte til obligasjoner da tyske aksjer viste mindre vekst enn britene. Det var en veldig komplett handel som bidro betydelig til fortjenesten til Soros hovedspill mot pundet. Nr. 3: Andy Krieger Vs. Kiwi I 1987 var Andy Krieger, en 32-årig pengehandler hos Bankers Trust, nøye med å se på valutaene som stod mot dollar etter Black Monday-krasj. Etter hvert som investorer og bedrifter sprang ut av amerikanske dollar og inn i andre valutaer som hadde hatt mindre skade i markedskrasjen, måtte det være noen valutaer som ville bli fundamentalt overvurdert, noe som skaper en god mulighet for arbitrage. Valutaen Krieger målrettet var New Zealand dollar, også kjent som kiwi. Ved hjelp av de relativt nye teknikkene som tilbys av alternativer, tok Krieger en kort posisjon mot kiwi verdt hundrevis av millioner. Faktisk ble hans salgsordrer sagt å overstige pengemengden til New Zealand. Kiwi falt kraftig som salgstrykk kombinert med mangel på valuta i omløp. Det var mellom 3 og 5 tap mens Krieger gjorde millioner for sine arbeidsgivere. En del av legenden forteller en bekymret New Zealand-regjeringens offiser som ringer opp Kriegers-sjefer og truer Bankers Trust for å prøve å få Krieger ut av kiwi. Krieger forlot senere Bankers Trust for å gå på jobb for George Soros. Situasjoner som den som er beskrevet tidligere, er ikke en svarte svan fra fortiden. Pressen er fylt med historier om valutaer som er overvurdert, blir gjenopprettet til virkelig verdi i den siste europeiske krisen. Forex-spillere brakte verdien av euroen ned når den ble overvurdert (fra 1.3654 14. april 2010 til 1.1925 8. juni 2010, - 12.7 og sikkerhetskopiere igjen når den ble oversolgt (fra 1.1925 8. juni 2010 til 1.3276 6. august 2010, 11.3). Sentralbankintervensjon for å nå en ønsket verdi har heller ikke forsvunnet, da de nylig handlede av sentralbanken i Japan og Sentralbanken i Kina viser. Forutsigende fall eller økning er ikke bare et spørsmål om flaks, disipliner og strategier basert på teknisk analyse bidrar til å forstå kortsiktige fluktuasjoner i en valuta, mens virkelig verdi tiltak, for eksempel Big Mac Index, bidra til å oppdage valutaer som er borte fra deres underliggende verdi, og som vil konvergere til den prisen i det lange løp.5 Millionærhandlere på de største feilene du kan gjøre på aksjemarkedet Aksjemarkedet gjorde meg til en millionær etter alder 21 og i de siste årene har jeg lært andre spillets regler. Ive har gjort over 4 millioner (se min fortjenestediagram), men enda viktigere, i løpet av de siste månedene, passerte to av studentene mine 1 million i handelsgevinst, en veldig stolt prestasjon for både meg og dem. Og likevel, uansett hvor mange video leksjoner, blogginnlegg, webinars, watchlister og handelsvarsler jeg gir, altfor mange av studentene mine fortsetter å gjøre den samme feilen som hindrer dem i å ta regnskapet sitt til neste nivå. Den største feilen jeg ser newbie-handelsmenn gjør, er ikke å kutte tap raskt, i stedet deres egoer tar kontroll, de nekter å innrømme når de er gale og små tap blir følelsesmessig og økonomisk ødeleggende. Det er derfor min første aksjemarkedshandelsregel er å kutte tap raskt, noe som betyr at jeg noen ganger savner et stort trekk etter å ha blitt bevist like etter at jeg allerede har gått ut av stillingen, men dette er for å hindre meg fra å sette min konto og tillit til en posisjon som risikerer katastrofe. Jeg spurte også noen av mine multi-millionær handelsvenner hva den største feilen de ser og toppregelen de bruker for å lykkes. Min venn Gregg aka LX21 har gjort nesten 11 millioner (se fortjenestediagram), og han sier: Handel uten en påvist strategi er den største feilen jeg ser. Aksjemarkedet er et meget konkurransedyktig sted, og det er mange sofistikerte deltakere som er klare til å ta pengene dine. Traders og investorer må sette oddsene i deres favør hvis de vil ha en sjanse til å lykkes. Det første en investor eller handelsmann bør gjøre før du legger pengene sine på linjen, er å finne en strategi som har en positiv forventning. Når det gjelder nummer 1-regelen: Vær tålmodig. Tålmodighet er en av de viktigste ingrediensene for å høste store overskudd. Det kan være veldig vanskelig å sitte tomgang når jeg er omgitt av all handling av markedet, men noen ganger er det beste tiltaket å ikke gjøre noe i det hele tatt. Jeg lager langt mer penger når jeg venter på de beste oppsettene, venter på de beste oppføringene, og venter på de beste utgangene. Paul aka SuperTrades jeg har kjent i over et tiår, og han har oppdaget flere store vinnere enn noen andre jeg noen gang har møtt. (Se hans fortjenestediagram) Den største feilen jeg ser investorstraders å gjøre, er å ta posisjonstørrelser som er for store for porteføljen og ikke bruker stopptap når handler går imot dem. Mange nye mennesker vil tjene penger, men de vil ikke sette inn arbeidet og disiplinen for å lykkes. De som gjør det er åpenbare, og de fanger seg raskt og forene deres rikdom. Når det gjelder sin nummer én regel, sier han: Nummer 1 aksjemarkedsregelen jeg har brukt til å få millioner, har en handelsplan. Dette innebærer å undersøke en aksje og ha en plan om hvordan man tar fortjeneste når det virker eller hva man skal gjøre hvis det ikke virker. Jeg har nå verifisert nesten 3 millioner i fortjeneste de siste par årene, og mine abonnenter har verifisert nesten 1 million i år ved å lære handelsplanforskningsstrategien jeg nå lærer. Min kone Nate har nettopp krysset 2 millioner fortjenestemerket (se hans fortjenestediagram), men har visdom utover hans år. Han sier: Den største feilen jeg ser handelsmenn gjør er dollar tegn i øynene deres og tenker at noen få hundre dollar fortjeneste er ikke en god handel, og de trenger mer, mer, mer. Og til slutt gjør de en vinnende handel til en tapende. Du må starte et sted, og du kommer ikke til å slå et hjem løp hver gang. Andre feil er å koble fra grunnen til handelen, det vil si: Dagshandel blir en svinghandel og hvorfor dette nå mister handelen er verdt å holde til tross for at det er feil. Når det gjelder sin første handelsregel, sier han: Trading er som baseball - konsistens er navnet på spillet, base treff vinne spill. Du kan være en hjemleder, men oftere enn ikke hvis du svinger til et hjem, kjører du sannsynligvis å slå ut. Undervurder aldri kraften til å ta fortjeneste underveis, tilpass alltid og utvikle øyeblikket du tror du vet best, markedet vil ydmyke deg gang på gang. Jeg liker å legge til vinnere og bruke husene penger (urealiserte gevinster) som risiko for større fortjeneste. Dette konseptet virker så enkelt å gjøre - legger til vinnere, men i motsetning til det vi er vant til å gjøre - legger til tapere. Prøv det, du kan bli overrasket Min andre millionærstudent Tim Grittani aka KroyRunner har nå gjort 2.22 millioner på fire år (se fortjenestediagram) og sier: Jeg ser altfor mange handelsinvestorer nekter å kutte tap. De skjuler seg til å tro at aksjen vil komme seg tilbake av grunnleggende årsaker, eller bare er for stolte av å innrømme at de hadde galt og mistet. Uansett hva årsaken er sluttresultatet er vanligvis en dårlig handel som tar dem ut av spillet. Du kan være kort et nært verdiløst selskap (som noen var med CYNK) og blås opp kontoen din dersom du nekter å kaste tap raskt. Markedet er alltid riktig, du må være ydmyk og respektere markedet, eller markedet vil ydmyke deg. Han lyder som en veteran allerede, akkurat. Som for hans topp handelsregler sier han: Jeg tror den største grunnen til suksessen min er jeg handler av teknisk analyse alene. Hvorvidt det er den siste OTC-aksjemarkedet, eller en blue chip-lager, handler jeg diagrammønstrene jeg er mest komfortabel med, og ingenting mer. Jeg lar ikke de siste inntjenings tallene eller tilsynelatende positive (eller negative) PR-cloud min vurdering, ignorerer jeg helt de faktorer og bare holde seg til å spille pris handling. Ved å holde min tilnærming enkel og bokstavelig talt gjøre nøyaktig samme handler igjen og igjen, kan jeg lære av mine feil og bedre meg selv som handelsmann hver dag. Har ingen angrer - Richard Branson, grunnlegger av Virgin Group Det beste rådet jeg noensinne har mottatt Enkel: Ikke angre. Hvem ga meg råd Mums ordet. Hvis du spurte hver person i verden som ga dem deres beste råd, er det en sikker innsats at de fleste ville si at det var deres mor. Jeg er ikke noe unntak. Min mor har lært meg mange verdifulle leksjoner som har bidratt til å forme livet mitt. Men uten å angrer, står det fremfor alle andre, fordi det har informert alle aspekter av livet mitt og enhver forretningsavgjørelse vi noen gang har gjort. Kilde: LinkedIn Del dette lysbildet: Timothy Sykes Entreprenør, Ledende Penny Stock Expert, Trader og Advokat TILSKRIFTER FOR Å FØLGE MORNING EMAIL Morning Email hjelper deg med å starte arbeidsdagen din med alt du trenger å vite: å bryte nyheter, underholdning og et morsomt morsomt. Lær mer 5 Millionaire Traders på de største feilene du kan gjøre på aksjemarkedet NY HØYTTE OG AKSJE Fremhev tekst for å dele via Facebook og Twitter Copyright kopien 2017 TheHuffingtonPost, Inc. quotTheHuffington Postquot er et registrert varemerke for TheHuffingtonPost, Inc. Alle rettigheter reservert . En del av HuffPost-tyren HPMG NewsFour Multi-Millionaire Traders Del sine tanker på handel Nøkkelen er konsistens og disiplin. Jeg tror ikke noen vinner opp å tjene penger i denne virksomheten fordi de startet heldig. For legendarisk handelsmann Richard Dennis, er det viktig å være konsistent, ikke bare teori. I 1984 trente Dennis 23 personer utenfor gaten for å følge et sett med handelsregler. Hans poeng var å sørge for at disiplinen var nøkkelen til handelssuksess. Alle unntatt 3 av de nybegynnere som er over 100, returnerer sitt aller første handelsår og Dennis vant sitt 1.000.000 bud. Konsekvent disiplin er også det som læres i Futures in Motion rådgivende tjeneste. Dens utholdenhet erklærer Tom Baldwin som startet med 25.000 og gjorde utallige millioner handel oppover på 2 milliarder dollar om dagen i T-Bond futures. Sin utholdenhet. Du trenger ikke noen utdanning i det hele tatt for å gjøre det fordi det er som en hvilken som helst jobb. Hvis du står der lenge nok, må du plukke den opp. Av de fleste kontoer kan Tom Baldwin være den største singlehandleren i T-Bond-gropen, og Tom tildeler sin suksess til utholdenhet. Dette er et prinsipp som Futures in Motion bygger på. Ifølge Tom trenger du ingen spesialutdanning for å bli en superhandler. Ken er enig og tror at hvis du bare følger ham hver dag, må du til slutt plukke den opp. Det er en glad situasjon at når naturen gir oss sanne brennende begjær, gir hun oss også midler til å tilfredsstille dem. De som vil vinne og mangle ferdigheter, kan få noen med dyktighet til å hjelpe dem. Bruk alltid stopper anbefaler Michael Marcus som ble 30.000 til 80.000.000. Bruk alltid stopp. Jeg mener faktisk sette dem inn, fordi det forplikter deg til å komme ut på et bestemt tidspunkt for å være en kompetent handelsmann og tjene penger er en ferdighet du kan lære. Få noen med dyktighet til å hjelpe rådgiver Ed Seykota som vendte 5000 til 15.000.000 handelsvarer. Ed Seykota bor på Lake Tahoe og handler fra sitt kontor med utsikt over en fantastisk skjønnhet. Eds lever sitt liv akkurat som han vil, og den milde filosofen i ham ønsker deg å nyte det samme privilegiet. Til Ed, det er en enkel sak hvis du har et sant brennende ønske, få noen med dyktighet til å hjelpe deg. Ken Seehusen og Futures in Motion rådgivende tjeneste passer til billetten. MarketClub er passet ditt inn i den spennende og noen ganger super lønnsomme verden av handel, hvor å slå en liten bankroll inn i en stor formue er ikke en umulig drøm. Legg merke til at ingen av disse utrolig dyktige handlerne tilskriver deres suksess til noen hemmelige formler. Metodene til Schwagers 17 superhandlere varierte sterkt, men de hadde alle en ting til felles. Gjennom erfaring utviklet de metoden og disiplinen til å handle avgjørende tid etter gang. Dette er gode råd fra noen svært vellykkede handelsmenn. Adam Hewison Tror du virkelig MarketClub-staben intervjuet disse handlerne, og de hadde alle en setningsvar. Det var åpenbart en sakte nyhetsdag (som var en amerikansk ferie og alle), og disse svarene ble kopiert ut av en bok. Svarene er kjente anførselstegn fra disse forhandlerne. Jeg tror ikke vi sa eller hevdet at vi intervjuet dem. Poenget vi gjorde var at de samme egenskapene som disse vellykkede kjente handelsmennene bruker, er de samme egenskapene som vi ser på MarketClub. Det er ikke rakettvitenskap, det er ganske enkelt. For å lykkes må du bruke de kjente regler for vellykket handel. Takk for din kommentar. En intereesting artikkel Flere kommentarer: 1. Jeg ser Futures In Motion nevnt noen ganger over. Jeg er ikke kjent med dette antrekket, men det virker som om jeg må sjekke inn i den. 2. En kommenterer ovenfor nevnt et ønske om å se historier fra oss MarketClub-medlemmer om suksesser etc. Jeg er helt enig. Selv et forum kan være nyttig der vi MarketClubbers kan handle snakk. Gosh vet at jeg har slitt meg ut. Mr. Hewisons fine personale på spørsmål om stoppplassering i Forex ved hjelp av MarketClub-trekanter. Men på grunn av ulike regler er det gode personalet begrenset til hva de kan diskutere om: stoppe plassering. Jeg tror fortsatt at det ville være morsomt og gunstig for oss MarketClubbers å kunne handle og bytte ideer, taktikk, etc. Hold opp det gode arbeidet Barry Takk for din kommentar. Vi har klargjort det på ideen om bord. Alt det beste, Adam Peter Holland sier jeg setter pris på Adams synspunkter og handelsideer. Trianglene høres bra ut, det er bare synd at de bare er på amerikanske markeder. Jeg bor i Australia og foretrekker å handle Aussie-aksjer, for 2 grunner hovedsakelig. En, jeg hater å våkne klokken 1.00 for å sitte i et mørkt rom og handle og To, Im mer komfortable handelsnavn jeg vet. Takk for kommentaren din. Vi har mange brukere i Australia, og vi ønsker å utvide til din del av verden. Men først, se på hva som kommer opp noen flotte nye verktøy for MarketClub-medlemmer. Vi vil holde deg informert. Denne typen ting er over hele Internett. Jeg ringte fra en selger for noen velkjente handelsmenn som ønsket 7500.00 å lære meg hvordan de skulle handle. Alle fikk noen kjøretøy, futures, alternativer, valuta eller aksjer hvor de ble rike. Jeg må ha 10 bøker om handel, og alt de gjør forvirrer meg. Selge kur og bøker er hvordan disse karene ble rike. Jeg handler ikke aksjer lenger bare ETFS. Jeg bruker enkeltflyttende kryss over gjennomsnitt for kjøp og salg av singaler. Jeg tjener ikke mye penger, men slipper å miste penger lenger. Hadde prøveprøve på piler og etter å ha sett på 4 ETFS, handlet jeg ikke hvordan jeg skulle tjene penger. Har besluttet å flytte kontoen min til handelsstasjon, så jeg kan prøve å prøve noen handelssystemer for å se hvordan resultatene er. Hvis du kjøper aksjer, kan pilsystemet være et godt filter. Jeg vet ikke. Takk for dine kommentarer. Når du bruker handelsdrianglene, og du filtrerer dem, eliminerer du noen, men ikke alle dårlige handler. Vi anbefaler alltid nye medlemmer å følge handelsreglene og se hvordan de kommer ut. Jeg vet i fortiden dette får mange medlemmer en enorm grad av tillit til deres handelsferdigheter. Håper dette hjelper. Alt det beste, Adam Da jeg først så en video av INO-pilene, så jeg nøye ut og likte ikke hvordan de ble plottet på toppen og bunnen av stolpene. Det gjør at bransjene ser altfor optimistiske ut. Jeg trodde det var villedende, så jeg hadde ingen interesse for produktet. Jeg tror det ville være bedre hvis de ville plotte pilene sidelengs langs stolpene til prisen der de sier at inngangen eller utgangen er signert, hvis det ikke allerede er et alternativ. Andre mennesker kan tenke meg som. Vel, jeg tror du er forvirret. Det er to grunnleggende begreper: En trend er bestemt av en rekke priser som du må observere. Derfor har de nesødt å komme fra tidligere observasjoner. Derfor må du ha historiske priser for å utarbeide en trend. Når du har dem, er det flere teorier som hadde blitt utviklet for å plotte en trend. Ordet, sidelengs, i teknisk analyse, refererer til en situasjon der det ikke er noe klart tegn, om markedet vil gå opp eller ned. Jeg håper dette vil bidra til å avklare dine konsepter. Takk for at du tok deg tid til å kommentere og klargjøre noen grunnleggende begreper. Vi setter pris på det. Alt det beste, Adam, jeg setter pris på din ærlige kommentar. Dessverre, hvis du setter signalene nøyaktig hvor de skulle gå, ville det få diagrammer til å se utrolig rotete og i noen tilfeller ulæselige. Vi gir deg den nøyaktige prisen og datoen som signalet oppstod. Jeg kan ærlig si at det var gjort for ikke å være villedende, det er ikke hvordan vårt selskap opererer. Alt det beste, Adam Jimmy Higgins sier Market Club, Selv om jeg liker en god historie, ville jeg mye hellere ha vellykkede medlemmer av klubben, gi sin historie om gode og ikke så gode handler. Jeg brukte klubbtjenesten for en tid siden og var ok med handelstrianglene og nå er jeg tilbake for mer. Jeg har ikke gjort millioner, men jeg klarer å squeze ut en pengene her og der. Ingenting kan motivere meg mer enn å få medlemmene til å vise hvordan de tjener fortjeneste og husk å kopiere en vinner er den reneste typen smiger, også bra for ego. Jimmy Takk for at du kom tilbake. Vi håper å inkorporere flere suksesshistorier, og det er nok i noen form og format i fremtiden. Vi vil holde deg informert. Alt det beste, Adam Fordelene med Online Stock Trading Hvorfor investerer millionærer i aksjer Fordi å investere i aksjer av offentlig holdt selskaper, er det mulig for investorer å tjene penger og for bedrifter å opprettholde en positiv balanse. Online handel, som er kjøp og salg av aksjer på Internett, har gjort det lettere for allmennheten å åpne en konto hos megler, undersøke de beste selskapene hvor å investere og kjøpe og selge aksjer. Denne artikkelen vil forklare fordelene med elektronisk handel til både investoren og selskapet der de har kjøpt aksjer på aksjer. Det vil også skissere begynnelsen trinnene til online trading. Å sette en8217s privateholdte penger inn i et offentlig holdt selskap som har opprettholdt stabil vekst, vil potensielt tjene penger på investerte penger. For eksempel har Investor Q besluttet å kjøpe 100 aksjer i Company X fordi Company X betaler utbytte. Selskap X vil med andre ord betale en del av profittinntektene til Investor Q med jevne mellomrom. Avhengig av potensialet for fremtidig fortjeneste i Selskap X, kan Investor Q muligens tjene en inntekt utover det første kjøp av 100 verdier av aksjer. Investor Q8217s penger tjener penger. Hvis Selskap X ikke betaler utbytte som en del av aksjeavtalen, men aksjekursen stiger oftere enn den faller, kunne Investor Q muligens holde fast på sin aksje og deretter selge den til en høyere pris enn ved hvilken han kjøpte den og dermed øke verdien av sin opprinnelige investering. Ulempen ved denne typen investering er at aksjekursen for selskapet X8217 aldri kan gå noe høyere enn på tidspunktet for Investor Q8217s første aksjekjøp. Faktisk kan det falle i pris. Investor Q kan ende opp med å selge aksjen til en lavere pris og ende opp med å tape penger. Selskapet X tilbyr aksjer i deres selskap til allmennheten for hovedsakelig en grunn: å generere en tilstrømning av kontanter. Hvordan de bruker kontantene, vil avgjøre om aksjeprisen skal stige og muligens tiltrekke seg flere investorer, eller aksjekursen kommer til å falle på grunn av misbruk av midlene, og investorene avlaster aksjene fra sine porteføljer. Det er flere måter selskapet X kan bruke kontanter til å øke sin bunnlinje. De kan bruke den til å betale av kredittkort, slik at alle fremtidige inntekter, etter utgifter, er fortjeneste. Eller de kan utvide sin virksomhet ved å tildele innkommende midler til å kjøpe eller leie en større bygning, anskaffe mer utstyr og ansette flere ansatte. Det er alltid risiko for å miste penger med handel (kjøp og salg) aksjer på Internett. Derfor er det svært viktig for alle som vurderer netthandel å gjøre rikelig med forundersøkelser innen finansiell planlegging, meglere, transaksjonsgebyrer, bedriftsprestasjoner, økonomiske forhold og investorer. Aksjeværdier kan variere fra lav til høy og tilbake til lav igjen på grunn av flere investors8217s holdninger. Ta deg tid til å finne den beste megleren for dine behov, og de selskapene som har størst potensial for økt fortjeneste, vil minimere, men ikke helt slette, risikoen for økonomisk tap. Det er ingen garantier for økonomisk gevinst i verden av elektronisk handel, men med riktig mengde forskning og økonomisk planlegging øker sjansene for suksess. Det første skrittet før du lager ditt første kjøp av aksjer, er å bestemme hvor mange penger du trenger, inkludert transaksjonsgebyrer, for å sette opp en konto hos en megler. Betaler megleren et inaktivitetsgebyr hvis du bare kjøper aksjer i ett selskap og holder fast på det mens du ikke gjør noen andre handler Gir megleren en lavere per handelsavgift hvis du bestemmer deg for at du vil gjøre høyt volum kjøp og salg Har en finansiell plan Og enda viktigere, å holde seg til det, vil redusere sjansene for overforbruk. Det eneste formålet med elektronisk handel bør være å generere mer inntekt for investoren og selskapet. Ved å bruke en anerkjent online megler kan onlineforhandlingsopplevelsen enkelt og trygt. De vil lagre investor8217s penger og aksjer i en konto og basert på investor8217s valg, legge til rette for aksjemarkedet. En investor bør alltid sørge for at nettsiden til online broker8217 har sikkerhetsforanstaltninger på høyt nivå for å beskytte mot tyveri og svindel. Nettstedet bør ha en automatisk utlogging etter et visst antall minutter med inaktivitet på nettstedet, og alle transaksjonsoverføringene skal krypteres for å motvirke hackerangrep. Online aksjehandel har åpnet flomgatene for millioner av individer til å kjøpe og selge aksjer. Med tilstrekkelig finansiell planlegging og forskning kan nettbaserte forhandlere tjene ekstra inntekt for fremtidige hendelser som skolefonde og pensjon. Det er det The Rich Investor Program handler om. I Rikelig Investor-programmet lærer jeg tre hovedstrategier: Dekket Call Writing Selger et anropsalternativ betyr at du vil selge rett, ikke forpliktelsen, til noen i markedet for å kjøpe den aksjen vekk fra deg på et senere tidspunkt. Utbytte Capturing Institusjonelle investorer samler millioner av dollar per kvartal og samler utbytte på Dow-komponenter som McDonalds, NIKE og ATampT. Så kan du. Volatilitet Trading Volatilitet lar deg kjøpe en aksje og programmere en salgsordre i din online trading konto som vil selge aksjen når prisen stiger et spesifisert beløp. Etter hvert som aksjekursene endres gjennom hele dagen, tjener du penger mens du er ute og nyter livet ditt. Tiden for å få økonomisk utdanning må du bli økonomisk fri. Så hva er ditt neste skritt Bestill The Rich Investors Guide til Stock Market Suksess eller registrer deg for min GRATIS Stock Trading og Investering E-postliste på denne siden. I The Rich Investors Guide til aksjemarkeds suksess. Jeg forklarer i lett å forstå språk alt du trenger å vite for å komme i gang. I denne originale fem CD-lydserien lærer du grunnleggende om dekket samtaleskrift og volatilitetshandel og hvordan du bruker disse kraftige handelsverktøyene i porteføljen din. Ja, du kan være en velstående investor hvis du kommer i gang akkurat nå. DISCLAIMER: Aksjer og opsjonshandel innebærer risiko og er ikke egnet for alle investorer. Aksjene og opsjonsprisene varierer, og som et resultat kan kundene miste eller vinne fra sin opprinnelige investering. Lager illustrasjoner oppført på TheWealthlyInvestor nettsted er kun til illustrasjonsformål. Dine personlige resultater som traderinvestor kan variere fra de WI-studentene som er oppført ovenfor.

No comments:

Post a Comment