Sunday 19 November 2017

List Of Kanadisk Aksjer Med Alternativer


Av alle de kanadiske selskapene hvis aksjer handler på en børs, la jeg merke til at bare en håndfull av dem tilbyr opsjoner (samtaler, setter). Hva er årsaken til dette Ikke å tilby opsjoner på sine aksjer tegne mer oppmerksomhet til aksjen selv Et selskap bør like det og dermed bør tilby alternativer trading. Så hvorfor tilbyr mange kanadiske selskaper ikke opsjonshandel jeg så på TSX (Toronto Stock Exchange). Ett selskap (RY, Royal Bank of Canada) har opsjoner på NYSE, men ikke på TSX. Så kanskje det har noe å gjøre med TSX-utvekslingen selv, spurte Feb 3 14 kl 21:35. For det første inneholder spørsmålet ditt et par falske lokaler: Alternativer i USA handler ikke på NYSE, som er en børs. Du må ha sett på en notering fra en opsjonsutveksling. Det er en rekke opsjonsutvekslinger i USA, og mens to av disse har NYSE i navnet, refererer det til NYSE i seg selv fortsatt til børsen. Bedrifter bestemmer seg vanligvis ikke selv om opsjoner vil handle for sine aksjer. Utvekslingen og andre markedsdeltakere (beslutningstakere) bestemmer om å skape et marked for dem. Toronto Stock Exchange (TSX) er også en børs. Det viser ikke noen alternativer. Hvis du vil se kanadiske børsnoterte opsjoner på aksjer, ser du på feil sted. Neste, ja, RY har oppført alternativer i Canada. Her er det noe. Visste du om Montreal Exchange (MX). MX er en del av TMX-konsernet, som eier både Toronto-børsen (TSX) og Montreal Exchange. Du finner mange kanadiske aksje - og indeksopsjoner på MX. Hvis du har en opsjonshandelskonto med en anstendig kanadisk megler, bør du ha tilgang til handelsalternativer på MX. Til slutt, selv om du vurderer eksistensen av MX, finner du fremdeles at mange kanadiske selskaper ikke har noen opsjoner som er oppført. Bare: mindre og eller færre likvide aksjer har ikke nok etterspørsel etter alternativer, slik at alternativene utveksling av markedsførere ikke tilbyr noe. Det er ikke kostnadseffektivt for dem å skape et marked der det blir svært få deltakere. besvart 3. februar klokken 23:40 Korporasjoner blir fjernet fra opsjonsmarkedet. De kan ikke tillate eller forby andre fra å handle dem, uansett lokale lover. Ingen nasjonal opsjonsmarkedet er like flink som USAs. Faktisk har de fleste land ikke engang opsjonshandel. Noen vil ikke engang tillate alternativer, men heller alternativlignende derivater. Finans i Canada er mye strengere regulert enn USA. Denne primeren på kanadisk valgbarhet viser hvor mye. Selv om amerikanske rettigheter er strenge, er kvotene langt mindre restriktive, slik at et svært flytende, lite selskap også kan inkluderes der det vil bli utelukket i Canada for å mislykkes i topp 25-regelen. svarte Feb 3 14 kl 23:28 Ditt svar 2017 Stack Exchange, IncList av kanadiske aksjer med opsjoner og anstendig åpen interesse Liste over canadiske aksjer med opsjoner og anstendig åpen rente Jeg har jobbet med opsjoner for mine investeringsporteføljer i et par år nå , men det meste bruker mine amerikanske bedrifter. Jeg gjør noen opsjonsstrategier på mine kanadiske bedrifter selvfølgelig, men siden volumet er så lavt må jeg være forsiktig. For å sikre at jeg visste hvilke kanadiske verdipapirer som hadde nok opsjonsvolum til å handle med rimelig, bestemte jeg meg for å kjøre en skjerm for å finne en liste over valgbare aksjer og ETFer som hadde en anstendig mengde volum. Vel jeg gravd rundt, men heller ikke Questrade eller RBCDI hadde noe verktøy for meg å gjøre dette - og ingenting annet jeg fant, la meg kjøre skjermen jeg ønsket. Så. hva jeg skal gjøre Vel, jeg startet med m-x. caaccueilen. php og gravd rundt til jeg fant sluttdata som jeg kunne laste ned som et regneark. Den inneholdt alle opsjoner som handlet den dagen, fordelt på kontrakt (måned og streik) og inkludert totalt volum og åpen interesse for hver underliggende. Vel en god start, men hvordan får jeg dette filtrert og sortert Det korte svaret er å starte med å manuelt arbeide regnearket for å kutte ut alt unntatt de totale linjene, og bruk deretter betinget formatering for å identifisere problemer som mangler i volum og fjerne dem. Når jeg gikk gjennom denne prosessen, tenkte jeg på hvordan dette bare var volum fra en enkelt dag (23. august) i løpet av en lav volumperiode, og hvordan det egentlig ikke ville være en god guide. Ser på dataene jeg skjønte at Open Interest er en mye bedre indikator, så Id jobber med det i stedet. Deretter gjorde jeg noen formelle arbeid for å trekke ut ticker symboler, totalt OI, og deretter sortere hele listen av OI. Så - jeg bestemte vilkårlig at alt under 10 tusen kontrakter med åpen interesse var for tynn, jeg ville bare se ting over det nummeret. Jeg endte med å legge til et par problemer i den blandingen som ikke møtte den skjermen, men hadde over 5k i åpen interesse og var verdipapirer jeg handlet eller investerte i - nemlig Telus og XFN. Puh. Vel det var litt arbeid. Jeg trodde at noen av dere kanskje vil se listen over 29 verdipapirer jeg endte opp med - sortert etter åpen interesse. Vennligst fortell meg dine tanker, forslag eller ideer. Er 10k åpen interesse for høy eller vilkårlig. Skal jeg prøve 5K, eller kanskje skjermen med noen annen metrisk. Hvis noen ønsker det faktiske regnearket, har jeg delt det på Skydrive. Hvis det ikke virker av en eller annen grunn, PM meg. Yikes som er liten. Her er en kopi av de raske dataene. Navn Ticker OpenInt iShares SampPTSX 60 Index Fund (XIU) 17.270 XIU 372.505 Suncor Energy Inc. (SU) 31.250 SU 93.523 Continental Gold Limited (CNL) 7.730 CNL 61.580 Royal Bank of Canada (RY) 53.290 RY 54.411 Bank of Nova Scotia (BNS) 52.500 Den 53.378 Bank of Montreal (BMO) 57.540 BMO 38.144 Den kanadiske keiserlige handelsbanken (CM) 75.600 CM 36.888 Toronto-Dominion Bank (The) (TD) 80.500 Den 34.241 Barrick Gold Corporation (ABX) 37.870 ABX 33804 Canadian Natural Resources Limited (CNQ) 30.850 CNQ 30.683 Yamana Gold Inc. (YRI) 16.580 YRI 29.785 Goldcorp Inc. (G) 39.910 G 26.087 Teck Resources Limited. Cl. B (TCK) 29.100 TCK 22.449 Canadian Oil Sands Trust (COS) 21.460 COS 20.885 First Quantum Minerals (FM) 19.420 FM 18.037 Silver Wheaton Corp. (SLW) 33.790 SLW 16808 Bombardier Inc. Cl. B (BBD) 3.580 BBD 16.250 Detour Gold Corp. (DGC) 26.590 DGC 15,959 Potash Corporation of Saskatchewan (POT) 41.120 POT 15.722 EnCana Corporation 21,620 ECA 15,359 Sun Life Financial (SLF) 23,030 SLF 14,981 BCE Inc. (BCE) 44.420 f. Kr. 14.851 SNC-Lavalin Group Inc. (SNC) 36,670 SNC 12,317 TransCanada Corporation (TRP) 45,150 TRP 12,111 iShares SampPTSX Capped Energy Index Fund (XEG) 16,110 XEG 11,013 Talisman Energy Inc. (TLM) 13.270 TLM 10.568 Cameco Corporation (CCO) 22.800 CCO 10.343 iShares SampPTSX Capped Financial Index Index Fund (XFN) 22.020 XFN 8.630 TELUS Corporation (T) 63.540 T 5.393 Senest redigert av Lephturn 2012-08-29 kl 02:58. lepht hvorfor alt dette analytiske arbeidet mange av alternativene på deg listen bør handles i USA, ikke i Canada i det hele tatt. Lite åpne interesser på montreal forteller aldri hele historien når amerikanske alternativer også finnes i samme underliggende. med hvert lager, det er en kino for å se hva som foregår. De fleste meglere har gode viser av alle opsjonsklasser, alle serier, inkludert åpen interesse for både Canada og USA. Ingen fancy studie her. Bare bruk ditt blotte menneskelige øye for å se hvilket marked som tiltrekker volumets forsterker den åpne interessen (se alle utløpsdatoer, se spesielt på telltale jan 2013s, kanskje et halvt blikk på 2014-tallet for å se om det er noen livsnerven i dem i enten land.) En bonus er at handelsmenn ender med FX-fee-freebie-gambit amerikanske dollar. Optiehandler bør beholde sin kanadiske aksje på kanadisk eller amerikansk konto i henhold til utbyttevalutaen. No-brainer er at han gradvis vil samle utvekslingsfrie amerikanske dollar. re den kjerne-canadiske egenkapitalen etfs: ikke for oss er de marginale lavvolumkandidatene som bmo, claymore etc. Den eneste kanadiske etfs konsekvent tiltrekker volumet vi trenger forsterker, derfor er de åpne interessene i alternativer vi trenger, en liten håndfull ishares. Nemlig XIU (kan ikke berøre XIC fordi utilstrekkelig volum) pluss også i en grad det er anstendig, men ikke blendende XEG, XFN amp even XGD. Det store problemet er at disse ishares også har ynkelige premier. Jo flere grunner til å holde de enkelte aksjene, selger deres alternativer i stedet for ETF. btw jeg sterkt motsetter noen ide om å holde XFN amp forsøker å jobbe sine alternativer. I stedet går du direkte til bankene selv. Langt bedre tilbud tilgjengelig. Jeg har ikke prøvd dette, men det samme synes å være sant for de store energiene amp XEG. Option trader vil få, for eksempel av CNQ, langt bedre avkastning enn han noensinne vil tjene som arbeider med XEG. JMHO. Mais du le crois bien. I utgangspunktet ønsket jeg å finne ut hvilke kanadiske aksjer som hadde anstendige alternativer i våre markeder. Jeg må ikke bytte for USD for å kjøpe amerikanske børsnoterte aksjer for å kunne handle på det. Eller kan jeg kjøpe Can-listet sikkerhet - få dem til å journalisere det over - og så handle amerikanske muligheter på det Eller spør jeg meg om jeg kan Hold CAN-sikkerheten, men skriv anrop i det amerikanske markedet. Det andre problemet er at jeg da er utsatt for valutarisiko - men jeg antar at det er en kanadisk bedrift som gjelder for å fjerne den meste av risikoen. IE: Når den kanadiske dollar går opp mot USD, går verdien av RIM på den amerikanske børsen opp jeg antar jeg tenkte for nasjonalt. Se jeg visste at Id lærte noe ved å legge inn dette og stille spørsmål 1.) Skal jeg ikke bytte for USD for å kjøpe US børsnotert egenkapital for å kunne handle alternativer på den 2.) Eller kan jeg kjøpe Can listet sikkerhet - få dem til å journal det over - og handler deretter de amerikanske alternativene på det 3.) Eller jeg lurer på om jeg kan holde CAN-sikkerheten, men skrive samtaler i det amerikanske markedet, hei lept ganske bra å høre om dine små tvillinger pluss en pjokk under 2 må ha hendene dine fulle, men jeg slår på at de er bedårende utover troen. nå til dine 3 spørsmål. Mye avhenger ikke bare på marginalposisjonen, men også på hvordan megleren skiller US-kanadiske kontooppdelinger med det formål å beregne marginer. Når margin beregnes på total konto, er alt en bris. 2.) Jeg for en ikke journal, unntatt når det er nødvendig helt fra begynnelsen for å plassere aksjen i valutakontoen for utbyttet (for å unngå meglere FX-avgifter på disse utbyttene. Et annet emne. Det er tråder på dette emne.) Denne delen av min portefølje er dedikert til kanadiske betalere med høy utbytte (få skattekreditter) pluss svært likvide vanlige aksjer, vanligvis i begge USA og i tillegg til likvide alternativer markeder med mange serier amp classes. Når stk er flyttet inn i sin permanente valutakonto, forblir den der. Dette er ikke aktive handelsaksjer. Disse er gjess som fortsetter å legge på gullegg. Så de holder seg i sine reir året rundt. hva dette betyr er at kort solgte alternativer kan forsterker bli skilt fra sine underliggende aksjer. Investor må klare alt dette. Hvis tilordnet, vil megleren ikke automatisk journalbeholdning for levering. Men selv med oppdrag behøver kunden ikke å bekymre seg. Det er fortsatt 2 dager til oppgjør, det er lett å ringe megler for å be om lager flyttes. 3.) Dette er det jeg gjør i noen tilfeller. BCE er et godt eksempel her. Jeg holder pc lenge i CAD-konto, men kan velge mellom både amerikanske ampere kanadiske muligheter når det kommer tid til å selge. argo har et annet eksempel med sølv wheaton. Jeg ville ikke si på en stiv måte at alle amerikanske priser er bedre enn kanadiske priser, men det er alltid verdt å se nøye på begge land. En ting jeg er sikker på, som er at fiske er langt, langt bedre stateside. Du kan sitte hele dagen i en båt i kanadiske farvann, og får aldri en nibble. Når kryssing av underliggende aksjer øker sine muligheter mellom forsterkning mellom ulike kontoer, må effekten på marginene overvåkes. For eksempel, ved mange meglere som holder BCE lenge i CAD-konto, men selger BCE-opsjoner på amerikansk konto, betyr det at de korte alternativene, så langt som systemet gjelder, er nakne. I manymost megler systemer vil slike alternativer ikke bli vurdert som dekket. Marginene for disse vil følgelig være mer drakoniske, mindre gunstige. - Som for den fremadrettede effekten av valutaforskyvninger, handler dette ikke meg veldig fordi jeg er en assignmentphobe. Det er sant at jeg samler amerikanske dollar fra opsjonssalg, men disse er alle FX-gratis gambitted dollar. Arent disse som alle prøvde å skaffe seg. kreditt hvor kreditt skyldes. Jeg tror jeg husker at avrex postet opp en fin liste over canadiske aksjer w flytende alternativer for en stund siden. realiteten er at det ikke er så mange høykvalitets kanadiske utbytteløntere med likvide opsjonsmarkeder. Eller ellers høykvalitets kanadiske aksjer med utbytte eller ingen utbytte, men opsjonene har merkbart verdifull premie å selge. på slutten av dagen kan handelsmenn oppsøke favorittlisten for hånd, jeg forestiller meg. Fordi en slik liste, for canadiske aksjer, ikke endrer seg veldig mye. God gammel canadisk stodge hersker. Selg satt, få tildelt, journal over til USAs side er hvordan jeg alltid har gjort det. For eksempel har jeg handlet med Cameco en stund og sammenlignet CDN-volumet 10 per dag på de mest populære i USAs volum 100s og noen ganger 1000-tallet. Det er uforlignelig. Det tar meg 3 dager å få mine bestillinger fylt på den kanadiske siden. Når kryssing av underliggende aksjer øker sine muligheter mellom forsterkning mellom ulike kontoer, må effekten på marginene overvåkes. For eksempel, ved mange meglere som holder BCE lenge i CAD-konto, men selger BCE-opsjoner på amerikansk konto, betyr det at de korte alternativene, så langt som systemet gjelder, er nakne. I manymost megler systemer vil slike alternativer ikke bli vurdert som dekket. Marginene for disse vil følgelig være mer drakoniske, mindre gunstige. Det betyr at i en registrert konto vil det ikke trolig bli tillatt. Absolutt ikke på RBC-DI. Jeg må ringe både RBC og Questrade og se hva de sier, men jeg antar at jeg må gambit pengene over først og bare handle det i USA der det er hensiktsmessig. Copyright copy 2017 vBulletin Solutions, Inc. Alle rettigheter reservert. vBulletin Security levert av vBSecurity v2.2.2 (Pro) - vBulletin Mods amp Addons Opphavsretts kopi 2017 DragonByte Technologies Ltd. Copyright kopi 2017 TSX Inc. Alle rettigheter reservert. TMX Group Limited og dets tilknyttede selskaper støtter ikke eller anbefaler noen verdipapirer utstedt av firmaer som er identifisert på eller koblet til dette nettstedet. Vennligst søk profesjonell rådgivning for å evaluere bestemte verdipapirer eller annet innhold på dette nettstedet. Alt innhold (inkludert eventuelle lenker til tredjepartsnettsteder) er kun til informasjonsformål (og ikke for handelsformål), og er ikke ment å gi juridisk, regnskap, skatt, investering, finansiell eller annen rådgivning og bør ikke påberopes for slikt råd. Visninger, meninger og råd fra tredjepart gjenspeiler de enkelte forfatteres og ikke godkjennes av TMX Group Limited eller dets tilknyttede selskaper. TMX Group Limited og dets partnere har ikke utarbeidet, gjennomgått eller oppdatert innholdet til tredjeparter på dette nettstedet eller innholdet på tredjeparts nettsteder, og påtar seg intet ansvar for slik informasjon.

No comments:

Post a Comment