Friday 13 October 2017

How To Make A Trading System I Minecraft


Høyreklikk på en landsbyboer åpner en GUI slik at en spiller kan handle med landsbyboeren. Landsbyboere vil gi tilbud basert på yrke og karriere, og vil bare gjøre handler basert på hva de tilbyr. Ulike tilbud kan vises ved å trykke på venstre og høyre knapp ved siden av det tilbudet som vises. Alle tilbud involverer smaragd som valuta, og noe som er relevant for landsbyboerens karriere. Trading tillater oppkjøp av uvanlige varer. Det er også den eneste legitime metoden for å skaffe flasker o fortryllende i Survival-modus. Handelsgrensesnittet viser en handel med 28 papir for 1 smaragd. Ulike karriere er tildelt hver landsbyboer, og kan ses i handelsgiren. For eksempel kan brønnbebyggede landsbyboere være fletchers eller smedere fra fiskere kan være rustningspistoler eller våpensmeder osv. Hver landsbyboer sprer seg med tier 1 av sin karriere, som spenner fra 24 opprinnelige ulåste handler (dvs. alle hyrder skal gyte med bare to alternativer, kjøpe ull og selge saks). Hvert nivå består av et definert sett av handelstilbud, og nivåene er de samme for en gitt karriere (se diagrammet nedenfor). De kan låse opp nye tier når et eksisterende tilbud handles. Merk at trading GUI må være stengt før en landsbyboer vil låse opp et nytt nivå. Når de gjør det, vil de motta Regeneration I og bli omgitt av lilla og grønne partikler i noen sekunder. Hver karriere har en fast rekkefølge av nivåer, og vil bare låse opp et begrenset antall tilbud. Landsbyboere vil deaktivere et tilbud dersom tilbudet har blitt brukt noen ganger. Sjansen for en deaktivering av tilbud er tilfeldig, men et tilbud må brukes minst 2 ganger før det er kvalifisert for deaktivering. Etter at et tilbud har blitt brukt 12 ganger, er det garantert å deaktiveres. Handle et annet tilbud kan aktivere et tilbud igjen. Når et tilbud er deaktivert, vises en rød X i handelsgrensesnittet, og den har samme partikkeleffekt som et tilbud blir opprettet. Et tilbud er garantert å aktivere tilgjengelige alternativer (og låse opp en tier, hvis noen ennå ikke er låst opp) første gang den handles. På etterfølgende bransjer vil det bare ha 20 sjanser til å gjøre det, per handel. For eksempel, hvis en bondebynder har en handel som er 8 gresskar for 1 smaragd, og en bunke med 64 gresskar blir handlet, vil dette telle som 8 forsøk med hvert forsøk å ha 20 sjanser til å reaktivere landsbyboernes handler. Landsbyboere vil skille mellom skadeverdier, så forskjellige ullfarger kan ikke erstatte hvitull, kull kan ikke omsettes i stedet for kull, og skadede verktøy kan ikke omsettes i stedet for fullt reparerte verktøy. NBT-data blir imidlertid ignorert, så innholdet i en skriftlig bok spiller ingen rolle. Den komplette listen over karrierer og nivåer er under: Brown Robed VillagerTrading er en spillmekaniker som gjør at spilleren kan handle med NPC-landsbyboere. Spilleren kan enten kjøpe varer ved hjelp av smaragder, eller bruke elementer til å kjøpe smaragder. Høyreklikk på en landsbyboer åpner handelsgrensesnittet, som har en malm flere tilbud fra landsbyboeren. Landsbyboere har forskjellige yrker, som påvirker tilbudene de gjør. En smed vil bare selge rustning, verktøy og våpen, mens en bonde vil selge deg ulike matvarer og verktøy. Prisene landsbyboere spør er satt, men ikke alle landsbyboere belaste samme beløp for de samme elementene. Men landsbyboere vil generere nye tilbud, som kan være det samme i større eller mindre mengder med en annen pris. Men landsbyboere vil bare generere et nytt tilbud når det siste elementet de har tilbudt (høyre gjenstand) har blitt handlet en gang før. Landsbyboere genererer bare et nytt tilbud når handelsvinduet er stengt og de8217ll avgir lilla partikler i noen sekunder. Det nylig genererte tilbudet kan enten være et nytt element eller et element de allerede solgte, som vil overskrive det gamle tilbudet. Dette nye tilbudet kan bli verre, så det kan ta tid å få dem til å senke prisen til din smak. Smed kjøper: Kull: 16-23 for 1 smaragd Diamant: 4-5 for 1 smaragd Jernbørste: 8-9 for 1 smaragd Gullstang: 8-9 for 1 smaragd Smed selger: Diamant øks: 1 for 9-11 smaragd Diamant Hov: 1 til 7 smaragder Diamond Pickaxe: 1 til 10-11 smaragder Diamantspade: 1 til 7 smaragder Diamant Sword: 1 for 12-13 smaragder Iron øk: 1 for 6-7 smaragder Iron Ho: 1 for 4-5 smaragder Iron Pickaxe: 1 til 7-8 smaragder Iron Spade: 1 for 4-5 smaragder Iron Sword: 1 for 7-10 smaragder Iron hjelm: 1 for 4-5 smaragder Iron Chestplate: 1 for 10-13 smaragder Iron Legs: 1 for 8 -9 smaragder Støvler: 1 til 4-5 smaragder Kjedehjelm: 1 til 5-6 smaragder Kjedebrystplate: 1 til 11-14 smaragder Kjedeben: 1 til 9-10 smaragdkjeder Kjede Støvler: 1 til 5-6 smaragder Diamanthjelm : 1 til 7 smaragder Diamantbrett: 1 for 16-18 smaragder Diamantben: 1 for 11-13 smaragder Diamantstøvler: 1 for 7 smaragder Bonde kjøper: Bonde selger: Bibliotekar kjøper: Bok: 12-14 for 1 smaragd Papir: 19 -29 for 1 smaragd Skriftlig bok: 1 for 1 eme Rald Gullstang: 8-9 for 1 smaragd Bibliotekar selger: Priest kjøper: Gullstang: 8-9 for 1 smaragd Priest selger: Presten vil også fortrylle dine jern - og diamantsverd, økser, pickaxer og brystplater for 2-4 smaragder per punkt. Slakter kjøper: Pocket Edition MATTIS utstillingsskjerm, med 33 grid Crafting er metoden der mange blokker. verktøy. og materialer er laget i Minecraft. For å lage noe, må spillerne flytte elementer fra lagerbeholdningen til et håndverk. Et 22 utstillingsnett kan nås fra spillernes beholdning. Et 33 rutenett kan nås ved å bruke (standard: høyreklikk) et håndverkstabell. For noen elementer er arrangementet av deres ingredienser på håndverket galt ubetydelig. Disse er vanligvis kjent som formløse oppskrifter. For eksempel kan et fermentert edderkoppøye ha sine ingredienser plassert hvor som helst i rutenettet. notat 1 På den annen side må mange av de mer viktige eller nyttige spillobjektene ha sine ingredienser plassert i de riktige relativposisjonene på håndverket. Selv da, forutsatt at ressursene er ordnet riktig, kan varen gjøres på noen måte som passer inn i rutenettet. For eksempel, en 31 oppskrift, for eksempel brød. kan gjøres ved hjelp av topp-, mellom - eller nederste rad på 33-rutenettet, men den kan ikke gjøres ved hjelp av 22-ruten fordi den må være tre ting bred. Ingredienser i formede oppskrifter kan skyves opp, ned, venstre eller høyre. De kan også vendes horisontalt. For eksempel kan spillere lage en bue med strengene plassert til høyre i stedet for til venstre. Det er oppskrifter som ikke kan flyttes eller speiles på denne måten. Disse er vanligvis kjent som faste oppskrifter. notat 2 Spillere har alltid tilgang til de 22 utstillingsnettet fra deres Inventory-skjerm, og dette kan brukes når skjermen blir tatt opp. Oppskrifter med høyst 22 kan alltid gjøres der. Disse inkluderer treplanker. pinner. lage bord. fakler og mest formløse oppskrifter. For å lage elementer som bruker et 33 rutenett, opprett et håndverkstabell, plasser det på et passende sted, og høyreklikk eller trykkvelg det. Dette gir en popup-skjerm med et 33 grid hvor spilleren kan sette sammen en oppskriftsrecept i spillet. På denne wikien er formløse oppskrifter markert med et par sammenflettede piler på tegningstabellgrafen. Dette symbolet vises ikke i spillet. På denne wikien er faste oppskrifter merket med et utropstegn på tegningstabellgrafen. Dette symbolet vises ikke i spillet. MATTIS eller Pocket Edition Crafting System Rediger I Minecraft Pocket Edition. Utforming er noe annerledes, og bruker Minecraft Advanced Touch Technology Interface System, også kjent som MATTIS-utformingssystem. Selv om den viser 22 og 33 gridene, vises elementene allerede i de riktige sporene. Midt på skjermen er det en liste som viser elementer som kan utformes med elementene i spillernes beholdning. Elementer som kan utformes prioriteres og vises først. Hvis spilleren har noen men ikke alle ingrediensene til å lage en vare, vises de etter de som kan utformes og er skyggelagt. I hvert spor er det et nummer som angir hvor mange ganger spilleren kan lage det elementet med de nåværende materialene. På høyre side av skjermen vises rutenettet med elementene som allerede er plassert for det valgte elementet. Nedenfor rutenettet er navnet på elementet som er valgt, og en knapp som brukes til å lage, viser mengden av elementet som er gitt når det er laget. Hvis det ikke finnes en tilstrekkelig mengde ingredienser til å lage et element, vises de manglende ingrediensene skyggelagt på rutenettet. Når en kran på en ingrediens i rutenettet, vises navnet på den ingrediensen over hotbaren. Til venstre for håndverket er forskjellige faner. De forskjellige fanene viser forskjellige ting som kan utformes. Armor-fanen (Iron Chestplate) viser forskjellige typer rustning du kan bruke. Crafting (Crafting Table) - fanen viser ting du kan lage som er verktøy eller annet annet. ting som ikke passer noe annet sted. The Blocks (Dirt Block) viser spillernes beholdning. Spilleren har muligheten til å bruke et skapbord til å gi himher mange flere valg. Når spilleren tapper på skapbordet, kommer MATTIS opp med utformingsalternativer. Det er et alternativ å bruke PC-utformingen fra Windows 10 Edition (samt alle andre brukergrensesnitt fra Windows 10). For å bruke den, åpne de avanserte videoinnstillingene under fanen Videoinnstillinger, og velg deretter UI-profil. Deretter bør du velge det klassiske brukergrensesnittet. Console crafting system Rediger Console Edition bruker som standard et forenklet utformingssystem. Den bruker ikke standardkonfigurasjonsgrensesnittet, men har likhet med PC-versjonene 22 og 33, som gjør det et kryss mellom PC-nettbasert system og Pocket Editions MATTIS-systemet. Grensesnittet krever ikke at spilleren plasserer elementer på riktig sted i en håndverksmeny, men viser i stedet bare ingrediensene som kreves for å lage det valgte elementet og tillater spilleren å lage det aktuelle elementet så lenge spilleren har de nødvendige komponentene. Skapbordet bestiller alle håndbare elementer i syv kategorier: Verktøy amp Våpen. Mat. Rustning. Mekanismer. Transport. og dekorasjon. Det er to flere sidefaner som kan brukes til å lage bannere eller fyrverkeri. Utformingssystemet kan endres for å bruke systemet fra datamaskinutgaven for alle oppskrifter ved å merke alternativet Classic Crafting under Brukergrensesnitt i alternativmenyen. PlayStation Vita og Wii U-versjonene har ikke muligheten til å lage håndverk ved hjelp av berøringsinngang. Komplett oppskriftsliste Rediger For å spare plass, er noen oppskrifter animert (krever JavaScript). Shapeless oppskrifter er merket med et par sammenflettede piler på grafikkbordet, og faste oppskrifter med utropstegn.

No comments:

Post a Comment